Waarom TeleWaarde? - TeleWaarde
232
page-template-default,page,page-id-232,page-child,parent-pageid-7,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive

Waarom de training en/of arbeidsbemiddeling zoals detachering via TeleWaarde?

1 Waarom uw (a.s.) medewerkers (ook) laten trainen door TeleWaarde?
– toename bekwaamheid en dus gemiddelde winst- en/of omzet en/of besparing per contactmoment,
– toename professionaliteit, uniformiteit / eenheid, medewerkerstevredenheid en werkplezier (Arbo),
– toename telefonische bereikbaarheid en herkenbaarheid van een duidelijke eigen huisstijl,
– toename klanttevredenheid, klantloyaliteit, ambassadeurschap, enz.,
– afname wanprestaties, werkstress en eigen ziekteverzuim,
– afname gemiddelde tijdsduur per gesprek en dus afname (personeels)kosten.

Interesse in bedrijfstraining? Kies dan Aanvragen Offerte, het Contactformulier of de Terugbelservice!

2 Waarom uw a.s. medewerkers laten bemiddelen / detacheren via TeleWaarde?
– toename periode voor het leren kennen nieuwe medewerker,
– toename investeringsrendement vanwege snelle(re) bekwaamheid,
– toename eigen inzetbare werktijd vanwege uitbesteding(en),
– afname financiële werkgeversrisico’s zoals bij arbeidsongeschiktheid,
– afname onkosten bij uitproberen via proefplaatsing indien mogelijk,
– TeleWaarde biedt uitzending en detachering vanuit lidmaatschap ABU,
– TeleWaarde traint tewerkgestelden preventief, proactief en/of reactief,
– TeleWaarde werkt met korte lijnen en één vaste aanspreekpunt,
– TeleWaarde heeft absoluut geen 09.u. tot 17.u. mentaliteit,
– vanuit MVO en/of in het kader van SROI kan dit ook iemand zijn uit het UWV doelgroep register.

Interesse? Benader TeleWaarde dan via het Contactformulier of de online Terugbelservice!

X