Onze balie-, verkoop- en telefoontrainingen - TeleWaarde
235
page-template-default,page,page-id-235,page-parent,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive

Onze balie-, verkoop- en telefoontrainingen

TeleWaarde biedt onderstaande open groepstrainingen en bedrijfstrainingen aan:

de balie- en telefoontraining Telefoniste – Receptioniste (1 hele werkdag à € 299,- pp ex BTW),
de telefoontraining Telefonische Debiteurenbewaking (1 hele werkdag à € 299,- pp ex BTW),
de telefoontraining Klantgericht Telefoneren (1 hele werkdag à € 299,- pp ex BTW),
de telefoontraining Professioneel Telefoneren (2 hele werkdagen à € 549,- pp ex BTW).

> Direct online aanmelden voor deelname? Klik Aanmelden Training.

de Verkooptraining Telefonisch Acquireren /Bezoekafspraken Maken (1 gehele werkdag à € 299,- pp ex BTW) en
de Verkooptraining Telefonisch Verkopen (2 hele werkdagen à € 549,- pp ex BTW).

> Nu inschrijven voor deelname aan een open training kan via Aanmelden Training.

Heeft u liever werkplektraining, een workshop, een cursus en/of een bedrijfstraining / incompanytraining op maat?
Dat kan uiteraard ook! Vraag dan hiervoor een Offerte aan of neem contact op via ons Contactformulier.
Onze trainingen worden op 6 dagen p/w, maandag t/m zaterdag, ook s’avonds verzorgd.

In al onze open groepstrainingen, werkplektrainingen en ook bedrijfs- / incompanytrainingen staan naast houding (attitude) en kennis/inzicht, vooral vaardigheden (skills) centraal. Competentiegericht worden de gespreksvaardigheden, balievaardigheden, communicatievaardigheden, telefoonvaardigheden, acquisitie- en/of verkoopvaardigheden opgewaardeerd. Doelgericht op de van toepassing zijnde commerciële en/of klantgerichte klantcontactfuncties wordt er opbouwend onderwezen, gedeeld, geoefend, geëvalueerd én (in)getraind.

Een werkplektraining of incompanytraining, zoals een balietraining, verkooptraining, telefoontraining en/of workshop / telefooncursus wordt in overleg met u / de opdrachtgever altijd maatwerkgericht ontwikkeld. De wensen en doelen van één klant / opdrachtgever staan dan centraal. De klant / opdrachtgever bepaalt zelf de gewenste locatie, tijdstip(pen), inhoud, leerdoelen, aantal deelnemers, de randvoorwaarden, casussen en evt. enz.

Een leidinggevende kan bij een incompanytraining altijd geheel en/of gedeeltelijk passief of actief deelnemen.
Extra diensten zijn (nul)meting(en), mysterie acties (visit, call, shopping, guest) en opmaak telefoonprotocol / huisstijl.
TeleWaarde denkt graag klantgericht met u mee!

X