Werkplektraining 1 op 1: snel veel klantvoordeel !

TeleWaarde helpt ook middels professionele werkplektraining / training on the job (totj). Door coaching en training on the job (jobcoaching) is er zeer snel sprake van kwalitatieve groei / bekwaamheid in het kunnen toepassen van diverse relevante telefonische, klantgerichte en effectieve gespreks-, verkoop, acquisitie en/of communicatievaardigheden.

TeleWaarde helpt klanten doelstelling(en) te realiseren:
Meer omzet en/of winst, zelfvertrouwen, werkplezier, meer en snellere betalingen, meer kwalitatief goede bezoekafspraken bij (potentiële) klanten en relaties, afname van gemiddelde betaaltermijnen en afname beltijd per telefoongesprek, evt. enz.

Extra evt. klantvoordelen door werkplektraining / training on the job (jobcoaching):
U heeft zeer snel en direct toepasbaar resultaat/rendement (ROI) tijdens de (klant)contactmomenten!
U krijgt snel / ter plekke feedback en inzicht over de sterke én de mogelijke verbeterpunten!
Uw eigen werkpraktijk en business staat 100% centraal tijdens deze werkplektraining!
U heeft geen extra reistijd (bijv. onder eigen werktijd) bij een werkplektraining.
Er wordt gezegd aangaande training on the job: “vreemde ogen dwingen”.

Interesse?  Vraag nu een Offerte aan of neem contact op via ons Contactformulier!

TeleWaarde levert dit aan organisaties voor o.a. klantgerichte baliemedewerkers, helpsdesk-, klantenservice- en klantcontactmedewerkers, medewerkers debiteurenbeheer, medewerkers webcare, commercieel medewerkers verkoopbinnendienst, (junior) accountmanagers, salesengineers en voor allen die regelmatig klantcontact hebben.
TeleWaarde levert dit middels intensieve persoonlijke training / coaching op de dagelijkse werkplek. Men ontvangt snel relevante gespreks- en tips en adviezen over uw wijze van klantgericht en/of commercieel denken, handelen en communiceren, die u direct praktisch kunt toepassen in uw eigen werksituatie. Indien men al bekwaam is, dan wordt men daarin bevestigd.  Telefoonetiquette, waardevolle gespreksvaardigheden, telefoonvaardigheden en/of commerciële gespreks-, telefoon- en verkoopvaardigheden met relevante meerwaarde, die er echt toe doen, komen aan de orde. Ze worden effectief besproken, geïntegreerd en doelbewust / (on)bewust bekwaam gemaakt bij de leergierige medewerkers.

TeleWaarde staat u graag klantgericht te woord als u nog vragen of wensen hierover heeft.
Benader ons vrijblijvend voor klantgerichte informatie via
ons Contactformulier.