Waarom de training en/of arbeidsbemiddeling zoals detachering via TeleWaarde?

1 Waarom uw (a.s.) medewerkers (ook) laten trainen door TeleWaarde?
- toename bekwaamheid en dus gemiddelde winst- en/of omzet en/of besparing per contactmoment,
- toename professionaliteit, uniformiteit / eenheid, medewerkerstevredenheid en werkplezier (Arbo),  
- toename telefonische bereikbaarheid en herkenbaarheid van een duidelijke eigen huisstijl,
- toename klanttevredenheid, klantloyaliteit, ambassadeurschap, enz.,
- afname wanprestaties, werkstress en eigen ziekteverzuim,
- afname gemiddelde tijdsduur per gesprek en dus afname (personeels)kosten.

Interesse in bedrijfstraining? Kies dan Aanvragen Offerte, het Contactformulier of de Terugbelservice
  
2 Waarom uw a.s. medewerkers laten bemiddelen / detacheren via TeleWaarde?
- toename periode voor het leren kennen nieuwe medewerker,
- toename investeringsrendement vanwege snelle(re) bekwaamheid,
- toename eigen inzetbare werktijd vanwege uitbesteding(en),
- afname financiële werkgeversrisico's zoals bij arbeidsongeschiktheid,
- afname onkosten bij uitproberen via proefplaatsing indien mogelijk,
TeleWaarde biedt uitzending en detachering vanuit lidmaatschap ABU,
- TeleWaarde traint tewerkgestelden preventief, proactief en/of reactief,
- TeleWaarde werkt met korte lijnen en één vaste aanspreekpunt,
- TeleWaarde heeft absoluut geen 09.u. tot 17.u. mentaliteit,
- vanuit MVO en/of in het kader van SROI kan dit ook iemand zijn uit het UWV doelgroep register.

Interesse? Benader TeleWaarde dan via het Contactformulier of de online Terugbelservice