De missie en visie van TeleWaarde

Missie
Advies- en Trainingsbureau TeleWaarde, met als bijzonder klantgericht specialisme de zakelijke telefoontraining klantgericht telefoneren, helpt organisaties, bedrijven en ondernemingen om professioneel klantgericht te telefoneren en functioneren en ook telefonisch goede waardevolle (klant)contacten te kunnen maken en onderhouden.

TeleWaarde gaat er hierbij vanuit, dat ieder mens gelijkwaardig is en talent(en) heeft. Velen kunnen hun (telefoon)talent echter nog beter gebruiken. Dit betekent dat men zichzelf en anderen regelmatig telefonisch klantgericht te kort doet, terwijl optimaal rendement simpelweg binnen handbereik ligt. Advies- en Trainingsbureau TeleWaarde stelt zich daarom ten doel om door middel van waardevolle en klantgerichte telefoontraining, tips en advisering aangaande telefoonvaardigheden en telefoonetiquette , korte, praktische en krachtige klantgerichte telefoontrainingen, begeleidende coaching op de werkplek en korte telefooncursussen het potentieel van allerlei mensen voor henzelf én het bedrijf optimaal waardevol te maken en/of te laten blijven. 
TeleWaarde doet dit door waardevolle ideeën, tips, strategieën en praktische klantgerichte telefoonvaardigheden aan te reiken, die deelnemers direct klantgericht kunnen toepassen om zo de meerwaarde en het gewenste klantgerichte effect sneller en beter te verwezenlijken, dan zonder deze klantgerichte handreiking mogelijk zou zijn geweest.


Visie
In de visie van advies- en trainingsbureau TeleWaarde staat de lerende mens centraal. Dit leidt in onze verschillende praktische klantgerichte telefoontraining en diverse klantgerichte cursussen tot een waardevolle individuele aanpak. Structureel waardevol klantgericht succes en optimale (klant-)loyaliteit ten overstaande van elke organisatie hangt vooral af van de effectiviteit, professionaliteit, klantgerichtheid en medewerkerstevredenheid in de eigen organisatie. TeleWaarde streeft daarom naar een 'win-win-win situatie': tevreden medewerkers/deelnemers, tevreden en loyale opdrachtgevers en een gezond rendement op onze eigen investeringen.
TeleWaarde stelt zich op als klantgericht partner, welke afhankelijk van uw wensen de gehele of gedeeltelijke uitvoering klantgericht verzorgt.
  

Telefoontraining?   Jazeker, want een goed sportteam aan de top traint toch ook regelmatig?