Verkooptraining en Telefoontraining Telefonisch Acquireren

Waarom deze open verkoopgerichte telefoontraining Telefonisch Acquireren / Bezoekafspraken Maken?
Telefonisch acquireren en kwalitatieve (bezoek)afspraken kunnen maken met bestaande relaties en/of potentiële relaties is een competentie, die niet bij iedereen gelijkwaardig aanwezig is. Ondernemingsdoelen, afdelingsdoelen en individuele doelen dienen te worden behaald. Door d
eze praktische telefoontraining Telefonisch Acquireren kan men (op)nieuw inzicht en motivatie krijgen, of wordt dit verfrist / opgefrist. Men zal snel kennis, inzicht, inspiratie en vooral vaardigheden verkrijgen om de gewenste doelstellingen te kunnen behalen. Door groei in bewustzijn en oefening van acquisitievaardigheden aan de telefoon middels training, wordt het telefonisch acquisitiegesprek effectiever. 
Aanmelden voor deze telefoontraining kan via Aanmelden TrainingOok is het mogelijk om deze verkooptraining klantgericht voor u op maat in heel Nederland te verzorgen door middel van Werkplektraining én incompanytraining / bedrijfstraining, 6 dagen per week, ook s’avonds. Interesse in werkplektraining of incompanytraining?  Vraag nu een Offerte aan!

Doelgroep van deze open verkoopgerichte telefoontraining Telefonisch Acquireren / Bezoekafspraken Maken:  
Iedere ondernemer en/of medewerker die telefonische acquisitie waardeert en belangrijk vindt en mede daarom telefonisch bezoekafspraken maakt voor anderen en/of zichzelf.  Bij telefonisch acquireren gaat het hierbij om meer waardevolle en/of betere bezoekafspraken met (potentiële) klanten en/of (oude) relaties. Dus het kwantitatieve en kwalitatieve rendement (ROI) betreffende het Telefonisch Acquireren. Aanmelden hiervoor kan via Aanmelden Training.

Leerdoelen van deze open verkoopgerichte telefoontraining Telefonisch Acquireren / Bezoekafspraken Maken
Na deelname aan deze open commerciële verkoop- en telefoontraining kan men 
- meer kwalitatieve bezoekafspraken maken in dezelfde werktijd;
- klantgericht communiceren aan de telefoon met de juiste perso(o)n(en);
- zelf de regie / het verloop van een telefonisch acquisitiegesprek sturen / bepalen; 
- goede vragen stellen en vooral luisteren én klantgericht inspelen op klantbehoeften;
- zelfverzekerd omgaan met tegenwerpingen en deze professioneel weerleggen / ombuigen;
- acquirerende telefoonvaardigheden benoemen én deze acquisitievaardigheden (on)bewust bekwaam toepassen;
- uitleggen dat goede voorbereiding en structurering van het telefonische acquisitiegesprek voorwaarden zijn voor succes.

Competentie(s): 
- actief luisteren en inlevingsvermogen tonen;
- tegenwerpingen herkennen en weerleggen / ombuigen;
- doelgericht denken en klantgericht telefonisch communiceren;
- analyseren, inlevingsvermogen en telefonisch goede behoeftevragen stellen;
- positief zakelijk taalgebruik kunnen toepassen en verkoopgericht spreken in klantvoordelen.

Gratis Telefoon- / Acquisitietip:  Spreek tijdens uw acquisitiegesprek over het 'bij u op bezoek komen', in plaats van 'bij u langskomen!’ In het acquisitiegesprek komt dit serieuzer / doelgerichter over! Meedoen? Klik op Aanmelden Training.

Programmaonderdelen van deze open telefoon- en verkooptraining:
- eigenschappen en voordelen van een positieve en verkoopgerichte instelling;
- het belang van een goede openingszin en gebruik van een belscript;
- structuur van het commerciële telefoon- en acquisitiegesprek; 
- klanttypologie en typen herkennen; 
- spreken in klantvoordelen (KVVB);
eerlijk omgaan met de telefonist(e) en/of secretaresse; 
- praktische en relevante rollenspelen, met opbouwende en doelgerichte evaluaties;
- de voorbereiding v/h telefoongesprek (branche / doelgroep / bedrijf / contactpersoon / DMU).
- tijdens deze training worden bij voorkeur echte prospects en/of leads en/of bestaande (evt. oude) klantrelaties door
  deelnemers onder leiding van de trainer telefonisch benaderd. De bedoeling hiervan is snel leerrendement en resultaat
  / return on investment. Het karakter van de 
telefoontrainingen van TeleWaarde is open en ongedwongen. Doelgericht zal
  er getraind worden aan de gespreks-, telefoon- en verkoopvaardigheden die verdere ontwikkeling nodig hebben.

Werkwijze bij deze open groeps- en verkooptraining Telefonisch Acquireren / Bezoekafspraken Maken:
Aan het begin van deze commerciële telefoontraining Telefonisch Acquireren verzamelt de trainer uw leerwensen om zo hierop klantgericht en doelgericht accenten in het trainingsprogramma te kunnen leggen. Deze commerciële training Telefonisch Acquireren is vooral zeer praktisch: leren door te doen staat in deze open telefoontraining centraal. Men oefent acquisitie- en telefoonvaardigheden alleen, met elkaar en in diverse rollenspelen. De trainer, een acteur en/of een mededeelnemer fungeert als tegenspeler. Men kan zelf cases / voorbeeldsituaties (laten) inbrengen en aangeven hoe een gesprekspartner zich telefonisch behoort te gedragen. Hierdoor traint men precies dat wat men aan verkoopvaardigheden en acquisitievaardigheden verbeteren wilt. De trainer en deelnemers geven u motiverende en opbouwende wijze feedback over het effect van uw gedrag aan de telefoon (tops en tips). Er is veel gelegenheid om vragen te stellen en ervaringen uit te wisselen. Na afloop van deze commerciële telefoontraining Telefonisch Acquireren heeft men waardevolle en concrete toepasbare telefoontips om mee te nemen en direct praktisch toe te passen. Deze open telefoontraining Telefonisch Acquireren wordt tussentijds op mondelinge en achteraf op schriftelijke wijze geëvalueerd. 

Extra informatie over deze verkoopgerichte telefoontraining Telefonisch Acquireren / Bezoekafspraken Maken:
Tijdens deze open telefoontraining Telefonisch Acquireren ontvangt men koffie, thee en een lunch. De deelnemers ontvangen een syllabus en bij voldoende participatie aan deze commerciële telefoontraining Telefonisch Acquireren een certificaat als bewijs van deelname. Maximaal 10 deelnemers doen mee. Deze open telefoontraining 'Telefonisch Acquireren' wordt regelmatig op diverse data en diverse plaatsen / regio's in Nederland gegeven, zoals Amsterdam, Amersfoort, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Gouda, Rotterdam, Tilburg, Utrecht en Zwolle. Voor data en plaatsen, zie onze Open Trainingskalender met onze open trainingen. Ook is het mogelijk om deze telefoontraining klantgericht voor u op maat te verzorgen door middel van werkplektraining én als incompanytraining / bedrijfstraining in het gehele land, 6 dagen per week, ook s’avonds. Interesse in werkplektraining 1 op 1 of incompanytraining?  Vraag een Offerte aan!

Aantal dagdelen:   2 dagdelen telefoontraining Telefonische Acquisitie op 1 werkdag. Aanmelden via Aanmelden Training.

Investeringsprijs: € 349,-per persoon excl. 21% BTW. Aanmelden voor deze telefoontraining kan via Aanmelden Training.

Eventueel voorafgaand aan deze open verkoopgerichte telefoontraining Telefonisch Acquireren:  
Balietraining en Telefoontraining Telefonisten-Receptionisten (1 dag),
Telefoontraining en Telefooncursus Klantgericht & -vriendelijk Telefoneren (1 dag) en/of
Telefoontraining Effectief & Professioneel Telefoneren (2 dagen).

Eventueel vervolg op deze open verkoopgerichte telefoontraining Telefonisch Acquireren:
Werkplektraining / Individuele Jobcoaching - 1 op 1,
Telefoontraining Effectief & Professioneel Telefoneren (2 dagen), 
Verkooptraining Telefonisch Verkopen (2 dagen) en/of 
Opfristraining, 1 dagdeel, al vanaf € 149,- (maar 1 dagdeel, een ochtend, middag of avond veel rollenspel!).