Onze Verkoopgerichte Telefoontrainingen:

Goed commercieel kunnen telefoneren is een deskundigheid, een bekwaamheid apart. Klantgerichte en commerciële telefoonvaardigheden en verkoopvaardigheden in telefoongesprekken kunnen toepassen zijn hierbij noodzakelijk. Verkoopmedewerkers kunnen hiermee de bedrijfs- en/of teamdoelstellingen helpen behalen. TeleWaarde heeft enkele telefoontrainingen ontwikkeld die verkoopmedewerkers trainen in het op verkoopgerichte wijze professioneel, klantgericht en commercieel nnen communiceren. De verkoopgerichte telefoontrainingen dienen elk specifieke commerciële doelen. Ze helpen verkoopmedewerkers hun verkoopfunctie en verkooptaken bekwaam uit te laten voeren in zakelijke telefoongesprekken. Aanmelden voor deze open verkoopgerichte telefoontrainingen kan via Aanmelden Training.

TeleWaarde biedt  de Verkooptraining Telefonisch Acquireren (1 dag) en Verkooptraining Telefonisch Verkopen (2 dagen) aan. Beiden open telefoontrainingen zijn geschikt voor nieuwe commerciële verkoopmedewerkers als ook voor ervaren commerciële verkoopmedewerkers. Deze commerciële telefoontrainingen zijn er om de verkoopmedewerkers nieuwe en/of verbeterde gespreksvaardigheden te laten oefenen aangaande commerciële verkoopgesprekken zoals telefonische acquisitiegesprekken. Deze praktische en korte commerciële telefoontrainingen zijn al geschikt vanaf LBO / VMBO niveau tot en met HBO niveau.

Leren door te doen / oefenen én ook leren van elkaar is hierbij erg belangrijk. In beide verkooptrainingen worden dan ook (bij voorkeur) echte prospects en/of leads en/of bestaande (evt. oude) klantrelaties door deelnemers onder leiding van de trainer telefonisch benaderd. De bedoeling hiervan is snel (leer)rendement / return on investment. Het karakter van deze telefoontrainingen is open en ongedwongen. Op gelijkwaardige en resultaatgerichte wijze worden gespreks-, telefoon- en verkoopvaardigheden verder ontwikkeld. 

In beide praktische open commerciële telefoontrainingen wordt besproken wat de persoonlijke telefonische verkoopstijl is. Waarin men zichzelf kan verbeteren wordt bewust bekwaam ook besproken en geoefend. Tijdens de praktische 2 daagse commerciële telefoontraining is er ook ruimte om commerciële gespreks- en telefoonvaardigheden oefenend uit te breiden met rollenspel in het telefonisch verkopen van een nieuw product / dienst.

Voor data en plaatsen, zie onze Open TrainingsdataMeld uzelf en/of iemand anders direct aan via Aanmelden Training