Workshop Telefoonetiquette - Telefoonvaardigheden

Waarom een Workshop of Telefooncursus Telefoonetiquette / Telefoonvaardigheden?
Indien men niet precies weet welke telefoonetiquette er geldt tijdens zakelijke telefoongesprekken, of als er een verschil van mening binnen uw organisatie is over de gewenste / uniforme telefoon- / huisstijl, dan kunt u overwegen om onder andere een Workshop of Telefooncursus 'Telefoonetiquette' van TeleWaarde te (laten) volgen. In deze Telefooncursus Telefoonetiquette worden verschillende klantgerichte huisstijlen voor telefoneren besproken,  de telefoonetiquette, telefoonmanieren en telefoonregels uitgebreid toegelicht. Dit wordt alleen als incompany aangeboden!

Doelgroep voor deze Workshop / Telefooncursus Telefoonetiquette:
Voor geïnteresseerden in de basistheorie van de zakelijke telefoonetiquette, telefoonvaardigheden en telefoonmanieren.
Deze Workshop Telefoonetiquette is alleen incompany en niet bedoeld voor hen die een praktische telefoontraining wensen. Hiervoor kan men terecht bij de andere telefoontrainingen, zoals Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren.
Heeft u liever werkplektraining of een bedrijfstraining / incompanytraining op maat? Dat kan uiteraard ook! 
Vraag dan hiervoor een Offerte aan of neem contact met ons op via ons Contactformulier
Onze trainingen worden op maandag t/m zaterdag, ook s'avonds verzorgd.

Leermogelijkheden met deze Workshop / Telefooncursus Telefoonetiquette? 
Naast gezelligheid en plezier leert men tijdens de Telefoonetiquette de benodigde basistheorie die aan de basis ligt van alle telefoonvaardigheden en telefoonregels. Dit in relatie tot het telefoneren volgens de gangbare telefoonetiquette.

Competenties:  Klantgericht(er) denken en communiceren / telefoneren. 

Tip:  Gebruik de (klant)naam minimaal 1 x en maximaal 3 x als u klantgericht wilt telefoneren.

Programma:  Bespreking van al de telefoonvaardigheden behorende bij telefoonetiquette en alleen incompany!

Werkwijze?  Vluchtig, interactief, evt. discussiërend, maar altijd respectvol in een gelijkwaardige sfeer.

Extra informatie:  Minimaal 5 en maximaal 100 mensen voor deze Workshop Telefoonetiquette. 

Aantal  dagdelen?  1 dagdeel, eventueel s'avonds vanaf 18.00.u.

Investeringsprijs:  Nader overeen te komen, alleen incompany.

Eventueel voorafgaand:  Deze workshop is te volgen zowel met als zonder voorafgaande telefoontrainingen.

Eventueel vervolg:  Alle telefoontrainingen en andere trainingen zijn na deze Workshop Telefoonettiquette te volgen.