Onze open groeps-, balie-, verkoop- en telefoontrainingen

TeleWaarde biedt onderstaande open groepstrainingen en bedrijfstrainingen aan: (zie Open Trainingskalender)

4 Open balie- en telefoontrainingen:
de balie- en telefoontraining Telefoniste - Receptioniste (1 hele werkdag à € 349,- pp ex BTW),
de telefoontraining Telefonische Debiteurenbewaking (1 hele werkdag à € 349,- pp ex BTW),
de telefoontraining Klantgericht en Klantvriendelijk Telefoneren
(1 hele werkdag à € 349,- pp ex BTW),
de telefoontraining Effectief en Professioneel Telefoneren (2 hele werkdagen à € 649,- pp ex BTW).
Direct online aanmelden voor deelname? Klik Aanmelden Training.

2 Open verkoopgerichte telefoontrainingen:
de
Verkooptraining Telefonisch Acquireren /Bezoekafspraken Maken (1 gehele werkdag à € 349,- pp ex BTW) en
de Verkooptraining Telefonisch Verkopen (2 hele werkdagen à € 649,- pp ex BTW).
Nu inschrijven voor deelname aan een open training kan via Aanmelden Training.

1 Opfristraining Klantgericht en/of Commercieel Telefoneren , op maar 1 dagdeel, al vanaf € 149,-:
opfristrainingen bestaan uit veel rollenspel en nabespreking. Zie data en plaatsen onderaan de Open Trainingskalender!

Heeft u liever werkplektraining, een workshop, een cursus en/of een bedrijfstraining / incompanytraining op maat?
Dat kan uiteraard ook! 
Vraag dan hiervoor een Offerte aan of neem contact op via ons Contactformulier.
Onze trainingen worden op 6 dagen p/w, maandag t/m zaterdag, ook s'avonds verzorgd.

In al onze open groepstrainingen, werkplektrainingen en ook bedrijfs- / incompanytrainingen staan naast houding (attitude) en kennis/inzicht, vooral vaardigheden (skills) centraal. Competentiegericht worden de gespreksvaardigheden, balievaardigheden, communicatievaardigheden, telefoonvaardigheden, acquisitie- en/of verkoopvaardigheden opgewaardeerd. Doelgericht op de van toepassing zijnde commerciële en/of klantgerichte klantcontactfuncties wordt er opbouwend onderwezen, gedeeld, geoefend, geëvalueerd én (in)getraind.

Een werkplektraining of incompanytraining, zoals een balietraining, verkooptraining, telefoontraining en/of workshop / telefooncursus wordt in overleg met u / de opdrachtgever altijd maatwerkgericht ontwikkeld. De wensen en doelen van één klant / opdrachtgever staan dan centraal. De klant / opdrachtgever bepaalt hierbij zelf o.a. de gewenste locatie, tijdstip(pen), inhoud, leerdoelen, het aantal deelnemers, de randvoorwaarden, casussen en evt. enz.
Een leidinggevende kan bij een incompanytraining altijd geheel en/of
gedeeltelijk passief of actief deelnemen.
Extra diensten zijn (nul)meting(en), mysterie acties (visit, call, shopping, guest) en opmaak telefoonprotocol / huisstijl.
TeleWaarde denkt graag klantgericht met u mee!