Faq / veelgestelde vragen / vraag & antwoord:

Antwoorden Incompanytrainingen / Bedrijfstrainingen

  1. Kan een bedrijfstraining / incompanytraining / verkooptraining / telefoontraining / telefooncursus zoals Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren ook intern bij ons verzorgd worden?

    Jazeker, in geheel Nederland en Vlaanderen verzorgen wij klantgericht Onze Balie, Verkoop- & Telefoontrainingen, waaronder telefoontrainingen, zolang er maar een geschikte cursus-, trainings- of vergaderruimte beschikbaar is. Het is dan wel belangrijk dat de telefoontraining alle aandacht kan krijgen en dat de deelnemers ongestoord kunnen deelnemen. Een externe locatie kan daarom soms beter geschikt zijn. Wij leveren voor u ook klantgericht onze telefoontrainingen en maatwerktrainingen 's avonds en op zaterdag.
    Vraag nu hiervoor een Offerte aan!
      

    Terug naar boven
  1. Vanaf hoeveel personen wordt het financieel aantrekkelijker om een incompany telefoontraining zoals Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren of een andere professionele incompanytraining door advies- en trainingsbureau TeleWaarde klantgericht te laten verzorgen?

    Vanaf circa 4 a 5 personen zit u ongeveer op dezelfde prijs als bij individuele aanmeldingen voor een open telefoontraining. U kunt dan meer mensen voor dezelfde investeringsprijs aan de gewenste telefoontraining laten deelnemen, wanneer het voor u uitkomt, dus ook 's avonds of op een zaterdag. Bovendien scheelt het u reistijd én reiskosten en kunnen we voor uw organisatie dan ook nog optimaal klantgericht maatwerk leveren. Vraag nu hiervoor een Offerte aan!

    Terug naar boven

  1. Verleent TeleWaarde ook 's avonds en/of in het weekend zakelijke diensten zoals een telefoontraining 'Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren' of andere incompany- / bedrijfstraining?

    Jazeker, naast de gebruikelijke kantooruren bieden wij onze zakelijke diensten zoals telefoontrainingen voor u ook maandag t/m vrijdag 's avonds en in het weekend alleen zaterdag overdag klantgericht aan. Dit is altijd na onderling goed overleg. Vraag nu hiervoor een Offerte aan!

    Terug naar boven

Antwoorden Open Groepstrainingen

  1. Hoe kan ik mezelf en/of iemand (laten) anders aanmelden voor een open telefoontraining / telefooncursus zoals 'Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren'  van advies- en trainingsbureau TeleWaarde?

    Aanmelden voor een open groeps- en telefoontraining zoals 'Klantgericht Telefoneren' kan online geschieden op deze website via het aanmeldformulier. Het kan ook door te telefoneren, per e-mail, fax of post. Online aanmeldingen via ons aanmeldformulier hebben onze voorkeur.

    Terug naar boven
  1. Hoe kan ik mij het best voorbereiden op een open telefoontraining zoals Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren  van advies- en trainingsbureau TeleWaarde?

    Door na de juiste open telefoontraining te hebben gekozen, uw eigen leerwensen en verbeterpunten te (ver)kennen en te laten weten aan TeleWaarde Trainin & Advies. Door eigen relevante cases en/of voorbeeldsituaties tijdens de telefoontraining te delen, voorafgaand (steeds) een goede nachtrust te nemen en door aanwezig te zijn en blijven met een postieve, leergierige, verwachtingsvolle en gemotiveerde instelling.

    Terug naar boven
  1. Hoe theoretisch en praktisch is een professionele open groeps-telefoontraining, zoals de open zakelijke telefoontraining Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren'?

    Afhankelijk van de zakelijke telefoontraining is er een verschillend aandeel in tijd van theorie, praktijkoefeningen (telefoneren), rollenspelen en cases. TeleWaarde traint altijd op basis van minimale relevante theorie, opdat de praktijkoefeningen en cases de meeste tijd kunnen krijgen. Meestal is de verhouding zo rond de 40% / 50% theorie en 60% / 50 % relevante praktijkoefeningen / rollenspel met leerzame klantgerichte evaluaties onder andere op basis van de besproken theorie als referentiekader en uiteraard het gezond verstand.
    Terug naar boven
  1. Hoeveel deelnemers zijn er bij een open telefoontraining / telefooncursus, zoals Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren'?

    Er doen nooit meer dan 10 personen mee aan een open groepstraining / telefoontraining van TeleWaarde. Dit omdat TeleWaarde genoeg kwalitatieve aandacht aan iedere deelnemer wil kunnen (blijven) geven per open groepstraining, onder andere door het kunnen laten deelnemen aan rollenspel en deze telkens waardevol te kunnen evalueren.

    Terug naar boven
  1. In welke plaatsen biedt TeleWaarde open groepstrainingen zoals Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren' aan?

    De open groeps- en telefoontrainingen en cursussen van TeleWaarde zoals Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren'  maar ook 'Telefoniste-Receptioniste' worden regelmatig aangeboden in vaak de volgende plaatsen: Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Haag, Den Bosch, Groningen, Gouda, Hardinxveld Giessendam, Nijmegen, Utrecht, Rotterdam, Tilburg en Zwolle.
    Al Onze Balie, Verkoop- & Telefoontrainingen kunnen ook als Werkplektraining en/of incompanytraining worden verzorgd. Interesse in werkplek of bedrijfstraining? Vraag dan hiervoor een Offerte aan!


    Terug naar boven
  1. Op welke wijze wordt er in een open groepstraining / telefoontraining / telefooncursus zoals Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren door advies- en trainingsbureau TeleWaarde voor optimaal maatwerk per persoon / deelnemer gezorgd?

    Aan het begin verzamelt de trainer uw leerwensen om zo hierop klantgericht en doelgericht accenten in het programma te kunnen leggen. De telefoontraining is vooral zeer praktisch: leren door te doen staat in deze telefoontraining centraal. U oefent telefoonvaardigheden en/of balievaardigheden alleen, met elkaar en in diverse rollenspelen. De trainer en/of een medecursist, fungeert als tegenspeler. U kunt zelf voorbeeldsituaties inbrengen en aangeven hoe uw gesprekspartner zich behoort te gedragen. Hierdoor traint u precies dat wat u verbeteren wilt. De trainer en medecursisten geven u motiverende en opbouwende wijze feedback over het effect van uw gedrag aan de telefoon. Er is veel gelegenheid om vragen te stellen en ervaringen uit te wisselen. Na afloop van de telefoontraining heeft men concrete toepasbare tips om mee te nemen en praktisch toe te passen. Op deze wijze wordt er door de trainer vakbekwaam en betrokken voor maatwerk gezorgd. Na de telefoontraining vindt er klantgericht feedback een evaluatie met de deelnemer en/of opdrachtgever.

    Terug naar boven
  1. Wat krijgt men als cursist / deelnemer zoal bij deelname aan een open groepstraining zoals Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren van advies- en trainingsbureau TeleWaarde?

    Van TeleWaarde ontvangt men tijdens en na deelname aan onze open telefoontraining zoals Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren altijd een werkboek als klantgericht naslagwerk. Hierin kunt u na en/of tijdens de telefoontraining, met behulp van feedback door trainer en medecursisten, uw eigen plan van aanpak maken op basis van uw individuele leer- en aandachtspunten. Men krijgt voldoende ruimte en gelegenheid tot vragen stellen en het ingaan op de eigen bedrijfssituatie. Men krijgt een mooi TeleWaarde Certificaat op naam als bewijs van deelname aan de telefoontraining. Daarnaast koffie, thee en verfrissingen en eventueel een goed lunchbuffet. Een enthousiaste en bekwame trainer, die u professioneel, zakelijk en klantgericht kan én wil inspireren en ook motiveren om de (op)nieuw geleerde telefoonvaardigheden / skills (on)bewust bekwaam in uw praktijk klantgericht telefonerend toe te passen.

    Terug naar boven
  1. Wat zijn de start- en eindtijden van een open training / telefoontraining zoals 'Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren?

    Een open groepstraining zoals de telefoontraining Klantgericht & Klantvriendelijk Telefoneren onder leiding van TeleWaarde start meestal tussen 8.30 uur en 09.30 uur, afhankelijk van de locatie en van de deelnemers. We eindigen de open groepstraining zoals een telefoontraining dan meestal tegen / tussen 16.00 uur en 17.00 uur. Tijdens de open telefoontraining zijn er altijd drie pauzes, twee kleine en één grotere lunchpauze. Als het een open opfristraining betreft, dan duurt deze 1 dagdeel en gelden er mogelijk andere tijden (ochtend, middag of avond).

    Terug naar boven